Nejčastější dotazy

Jaké zboží najdu v obchodě DoKuchyne.cz?


Náš internetový obchod se zaměřuje na náčiní, doplňky a nádobí do kuchyně, jídelny, baru od známých, převážně italských, výrobců, kteří vsadili na kvalitní designéry a snaží se nabízet zboží, které nebude plnit jen svou funkci, ale bude příjemné a zajímavé na pohled. Většina námi nabízeného zboží je vhodná i jako dárek k libovolným příležitostem.

Za jak dlouho obdržím objednané zboží?

Od objednávky zboží do jeho doručení na Vaši adresu obvykle neuplyne více než 5 pracovních dnů. Ve výjimečných případech se může stát, že Vámi objednané zboží nejsme schopni tak rychle dodat. V tom případě Vás neprodleně zkontaktujeme, budeme Vás informovat o prodloužené dodací lhůtě a domluvíme se s Vámi na realizaci objednávky.

Jak je to s platností cen?


Vyhrazujeme si právo kdykoliv změnit ceny v našem obchodě bez předchozího upozornění zákazníků. Cena je potvrzená a platná potvrzením objednávky. Od té chvíle je už cena na objednávce neměnná bez ohledu na změny cen v obchodě.
Totéž platí o poskytovaných slevách. Slevu, kterou jste uplatnili v den objednávky a byla našim obchodem akceptována, máte zaručenou i v případě, že v době expedice zboží nebo Vaší platby budou podmínky pro poskytování slev jiné.

Jakým způsobem můžu u Vás zboží zaplatit?

Zboží si můžete nechat zaslat na dobírku a zaplatit poštovnímu doručovateli v hotovosti při převzetí zboží. Tento způsob platby patří stále na internetu bezkonkurenčně ze strany nakupujících k nejoblíbenějším, protože je to způsob, který je pro zákazníky nejbezpečnější - zákazník platí až ve chvíli, kdy zboží fyzicky obdrží.
Pokud dáváte přednost bezhotovostním platbám, můžete zboží zaplatit předem na náš bankovní účet. Peníze můžete zaslat bankovním převodním příkazem nebo si vybrat z několika možností online plateb (platební karty - VISA, VISA Electron, MasterCard, Maestro, Česká spořitelna - Platba 24, MojePlatba - Komerční banka, ePlatby - RaiffeisenBank, mPenize - mBank, PayMyway - Fio banka). Objednávka začíná v tomto případě z naší strany být vyřizována ale až ve chvíli, kdy jsou peníze připsány na náš bankovní účet.

Jakým způsobem mi zboží doručíte?

Protože každý zákazník preferuje jiný způsob doručení, nabízíme více variant, z nichž si určitě vyberete. Zboží zasíláme několika přepravními společnostmi po celé ČR i SR. Můžete si zásilku vyzvednout na některé z mnoha poboček Zásilkoven v obou zemích. Po Praze je možné si nechat expresně zaslat kurýrem přes den nebo i ve večerních hodinách. Zboží je vždy zabaleno tak, aby nedošlo k poškození originálního obalu ani samotného obalu.
Podrobný přehled způsobů plateb, dodání a expedičních nákladů naleznete v části Doprava a platba.

Je možný osobní odběr zboží?

Zboží je možné vyzvednout si osobně pouze v naší provozovně v Praze.

Dodáváte zboží také na Slovensko?

Zboží dodáváme i na Slovensko. Podrobný přehled způsobů plateb, dodání a expedičních nákladů naleznete v části Doprava a platba.

Jak se po objednání dozvím, co se děje s objednávkou?

Poté, co provedete objednávku, dostanete od nás potvrzující e-mail, že objednávka byla přijata. Další e-mail obdržíte ve chvíli, kdy jsme předali zásilku přepravní společnosti a tím ji vyexpedovali.
Při registraci zákazníka či realizaci první objednávky od nás rovněž dostanete e-mailem uživatelské jméno a heslo. Pokud se kdykoliv v budoucnu přihlásíte v našem internetovém obchodě, máte on-line přístup ke všem Vašim objednávkám a můžete sledovat, co jste si kdy koupili a v jakém stavu se nachází jednotlivé objednávky.
Pokud budeme potřebovat ujasnit některé záležitosti v souvislosti s objednávkou nebo Vám sdělit, že zboží momentálně není skladem a nejsme schopni splnit dodací lhůty, budeme Vás přednostně kontaktovat telefonem (pokud jej u objednávky uvedete) nebo e-mailem.

Co když si objednám více zboží, z nichž jedno dlouhodobě není k dispozici?

V takovém případě Vás kontaktuje náš zaměstnanec a domluví se s Vámi buď tak, že všechno zboží bude vyexpedováno až najednou nebo na rozdělení objednávky do dvou části nebo na částečném plnění.
V případě, že se rozhodnete, že chcete objednávku rozdělit na dvě - zaslat nejdříve část zboží a později (až bude k dispozici) zbylé zboží, u druhé zásilky už nehradíte náklady na expedici. Ty jsou v každém případě započítány pouze jednou.

Co když mě doručovatel zásilky nezastihne na adrese pro doručení?

Každý z dopravních společností, se kterou spolupracujeme, má jiné doručovací postupy. Při expedici zasíláme zákazníkům e-mail s číslem balíku. Díky tomu je možno sledovat on-line na internetu, kde se balík nachází. Dále je v e-mailu vždy podrobně popsáno, jak postupovat v případě, že se s doručovatelem minete.
Jakýkoliv problém s doručením samozřejmě vždy můžete konzultovat přímo s námi a my Vám rádi pomůžeme.

Co dělat, když mi poštovní doručovatel předává poškozenou zásilku?

Pokud je balík na první pohled poškozený, nepřebírejte jej, nic neplaťte a sepište s předávajícím protokol o poškození zásilky. Poté nás neprodleně kontaktujte. Problém s dopravní společností budeme řešit my, jakožto odesílatel. Balíky odesíláme vždy pojištěné a pokud obsahují sklo, jsou označené jako křehké.
Vaše právo na poskytnutí nepoškozeného zboží včetně obalu tím není nijak dotčeno. S Vámi se pouze dohodneme na náhradním řešení místo původní zásilky.

Co mám dělat, když po rozbalení zásilky zjistím její neúplnost nebo mechanické poškození?

Neprodleně, nejpozději do 3 dnů nás doporučeným dopisem nebo e-mailem o tomto informujte. Pokud můžete přiložit k e-mailu digitální fotografii dokumentující poškození, může to urychlit jednání. Na základě tohoto Vás co nejdříve kontaktujeme a dohodneme s Vámi další postup reklamace.
Jsem registrovaný uživatel, ale zapomněl jsem heslo
Pokud si pamatujete e-mailovou adresu, kterou jste při registraci vyplnil, stačí zde vyplnit svou e-mailovou adresu a na základě toho Vám přijde uživatelské jméno i heslo na Váš e-mail. Pokud si nepamatujete e-mailovou adresu, nezbývá Vám nic jiného než provést registraci novou.

Pokud se mi nebude zboží líbit, je možné jej vrátit?

Zakoupením zboží v našem internetovém obchodě neriskujete. Zboží můžete bez udání důvodů vrátit do 14 dnů. Podrobný postup, jak v takovém případě postupovat, najdete v Obchodních podmínkách v kapitole 5.
J

akým způsobem řešíte reklamace?

Nabízíme pouze kvalitní zboží osvědčených významných světových výrobců. Nicméně i tak se může občas vyskytnout nějaká vada na výrobku, která podléhá reklamaci. Vážíme si našich zákazníků, naším cílem je neustále si budovat mezi nimi dobré jméno a proto všechny reklamace jsou vyřizovaný v co nejkratším čase. Více informací naleznete v Obchodních podmínkách v kapitole 7.

Při objednávce Vám svěřím své osobní údaje. Jakou mám jistotu, že nebudou zneužity?

Našim zájmem je vystupovat jako solidní firma dodržující zákony České republiky. Stejně jako dodržujeme další zákony, dodržujeme i zákony, které nám nařizují, jak nakládat s osobními údaji našich zákazníků. Respektujeme Vaše soukromí, požadovaná data redukujeme na nejnutnější minimum a zajišťujeme jejich zabezpečení před zneužitím. Více se o bezpečnosti a práci s osobními údaji dočtete v sekci Osobní údaje, bezpečnost.